joi, 12 martie 2009

la mall (II)

Mi-am scos laptopul la plimbare. Pentru prima data anul acesta. Pentru ca nu mai am ore cu pauze intre ele...nu prea are rost sa il iau de fiecare data cu mine. Azi nu este o zi speciala. Nu m-am trezit la timp pentru cursul de la 10, iar cel de la 14 nu stiu daca se tine. Si m-am gandit sa fac o vizita la mall. Si nu pentru shopping.
Din nou, singura problema e ca imi e foame. Si as bea o cafea..vreau sa o incerc pe cea de la McDonald's. Dar nu pot pleca sa las laptopul... si daca il iau cu mine e posibil sa imi ocupe cineva locul, si stii ce greu gasesti o masa langa o priza? Stau langa "Deliciul cartofilor" unde este un afis mare cu "avem cafea - 3 lei".. asa sa imi faca mie in ciuda. Am destul timp liber...pe care il voi petrece aici cred. Deci pot sa ma fac comoda. Oare cum sa fac rost de o cafea fara sa ma ridic? Poate zaresc pe cineva cunoscut... sau poate agat un tip :))
Este in zona o tanti cu un bebelus asa de draguuut! Mi se face somn...vreau cafea :(( Cred ca ma pun la un film si mananc banana care o am in ghiozdan. So... talk to you later! (sper ca in persoana)

Niciun comentariu: