luni, 21 decembrie 2009

Draga Mos Craciun....

daca pana acum nu ti-am scris si anul trecut am observat ca a functionat...incepe sa-mi placa si ma gandeam sa-ti scriu din nou o scrisoare...cred ca anul acesta nu am fost la fel de cuminte din simplu motiv ca nu stiu cum am reusit sa stau atata timp fara sa imi iau angajamente de om serios si matur ce (se presupune ca) sunt la 20 de ani. in rest...i've been an angel dar asta sti deja...asa ca imi doresc...sa pot sa ma mai duc la facultate :D:D (da stiu, probabil ca sunt multi care nu mai stiu cum sa scape de ea, dar mie chiar imi place)...si mai stiu ca tu esti tare ocupat si ai multe de facut asa ca nu las totul pe seama ta...am inceput si eu sa lucrez la asta doar ca sper ca se va si finaliza cu bine



trebuie sa-ti multumesc pentru ca ai rezolvat niste chestii de pe lista desi nu erau pentru Craciun...si asa am invatat sa schiez :) iar azi am schiat prima data iarna aceasta si mi-am amintit tot ce am invatat, unghiile mele sunt in aceeasi stare in general (dar acum arata bine), anul acesta nu mai trebuie sa imi aduci pe nimeni pentru ca il am pe "barbatul ideal" ....iar partea trista e ca anul trecut imi doream pantofii de dans iar acuma imi doresc sa vrea cineva sa ii cumpere de la mine :-<

si promit ca revin, dar acum trebuie sa ies pentru ca imi va fi invadat spatiul personal in 3, 2, 1.....

Niciun comentariu: