miercuri, 15 aprilie 2009

constiinta curata


trebuia sa scriu,din nou, un mail comunist (denumirea imi apartine asa ca daca nu se pricepe despre ce-i vorba intr-un asemenea mail nu-i niciun bai)...si cum m-am pregatit o ora jumate doar sa deschid mailu, sa-l citesc pe cel la care trebuia sa raspund si sa incerc sa pun un titlu...saved by the bell...au fost ceva probleme la contul meu si nu am mai putut deschide si trimite nimic. prin urmare am constiinta curata ca eu am avut bunavointa sa incerc da nu s-a putut. mailurile astea "comuniste" imi dau mari batai de cap desi sunt trimise catre persoane foarte dragi. si probabil "comunist" nu este cuvantul potrivit pentru a le descrie...doar ca mie imi ia o ora (sau chiar mai mult) sa scriu vreo 3 alineate in care sa povestesc despre ce a mai facut our happy family cand noi nici macar nu ne prea intalnim...da sa mai si stim ce-a facut fiecare (nu ca mi-ar pasa mie foarte mult de ce face brotheru)

partea frustranta e ca imi chiar face placere sa citesc mailurile venite de peste mari si tari si mi-ar fi placut ca si cele de aici sa fie la fel de interesante
asa ca...mai am timp pana data viitoare cand o sa-mi vina inspiratia sau o sa faca cineva ceva interesant de povestit :))
a da...si am o problema existentiala...zana cerceiilor cred ca s-a inteles cu zana uscatoarelor de par si mi-au pus gand rau....cum sa-ti ia foc uscatorul de par cand tocmai l-ai cumparat?....dar sa nu zic intr-un ceas rau...frumosii mei cercei supravietuiesc de vreo doua luni..

Niciun comentariu: