sâmbătă, 25 aprilie 2009

un cosmar devenit realitate...sau dezvaluirile unui jurnal


...stiu ca o sa zici iar ca nu am ce face si ma trimiti sa crosetez! Dar stii ca ceea ce gandesc cu ceea ce simt nu e totuna.

Să identifici fericirea când se află la picioarele tale, să ai curajul şi hotărârea de a te apleca pentru a o lua în braţe... şi a o păstra. Asta-i inteligenţa inimii. (Mark Levy - "Si daca e adevarat...")

Vreau sa imi amintesc tot ce a fost mai frumos, si imi tot amintesc de poze, filmulete si alte chestii care le-am pastrat tocmai in acest scop. Asa ca, in premiera, vor urma cateva fragmente din jurnalul meu intim, propriu si personal:

18 dec 2008
"Suntem de aproape 2 luni impreuna si e superb! E tot ce mi-am putut dori vreodata. O relatie matura alaturi de un baiat matur care e atent cu mine si care tine la mine. Numele lui este A. [...] E atat de frumos..Nici nu imi puteam dori mai mult. SUNT FERICITA!!! Oficial! As putea vorbi despre el o zi intreaga si despre cat e de minunat."

15 feb 2009
"Relatia mea cu A. e una cum nu se poate mai buna. Nu credeam ca voi gasi pe cineva care sa imi arate ca nu toti baietii sunt la fel. Ma surprinde in mod placut in fiecare zi. Si ca sa citez pe cineva..."Everything happens for a reason". A. e cel mai dulce baiat pe care l-am cunoscut. E atent, tine la mine, ma respecta, are incredere in mine. Ce imi pot dori mai mult? [...]
Zi de zi ma surprinde faptul ca se implica in relatia noastra, chiar si dupa aproape 4 luni de cand suntem impreuna. Ieri a fost Ziua Indragstitilor. Am fost la film, mi-a daruit un trandafir rosu superb! Nu ma pot opri sa vorbesc despre el. E tot ce mi-am dori vreodata (acuma imi dau seama ca ma repetam) [...]
Ziua mea, ziua lui, ziua noastra. Am implinit 20 de ani. A fost alaturi de mine de ziua mea, si am fost alaturi de el de ziua lui. Adorm cu el in gand si ma trezesc cu el in gand. Pacat ca doar in gand ;)). E...pur si simplu nu am cuvinte sa descriu cat de fericita ma face.[...]
Cine spunea ca relatiile care incep pe internet nu tin? A fost doar mijlocul prin care ne-am cunoscut. Restul a depins doar de noi. E tarziu, dar nu pot sa adorm. Voi pune capul pe perna si ma voi gandi la el. Ce fericita sunt..."

Din pacate, nu am apucat sa descriu si mai departe acest miracol care mi s-a intamplat si pe care il voi pastra mereu in suflet. A fost persoana care mi-a dat aripi sa zbor. Ce imi doresc in continuare...cred ca al doilea miracol nu se mai poate. Daca as intalni pestisorul de aur...nu mi-ar trebui 3 dorinte, ci una singura!

Unde esti cand am nevoie de tine? Unde esti cand n-am cui sa strig? Cand n-are cine intelege? Si de gresesc iubindu-te pe tine, nu vreau sa stiu calea dreapta niciodata.

Niciun comentariu: