joi, 8 ianuarie 2009

20 de ani

A mai trecut un an... un an din viata mea. Unul din cei mai frumosi. Sunt foarte fericita si cred ca va fi cea mai fericita zi de nastere din toate cate le-am avut. Trec cu optimism spre pragul de 20 de ani. La 19 eram trista, doar pentru ca nu mai aveam 18. Acum nu mai simt asa. Imi place 20.
Imi doresc doar ca acest vis frumos pe care il traiesc sa nu se termine niciodata. Sa am mereu alaturi familia, pe fetele mele si pe iubitul meu. Ce mi-as putea dori mai mult?! Mi se pare ca reuseam sa ma exprim mai bine cand eram trista sau cand imi lipsea ceva. Ma obisnuisem asa si nu credeam ca va veni ziua aceea in care sa le am pe toate, si inca nu realizez. Incerc sa ma bucur de ceea ce am, insa undeva in adancul sufletului mi-e teama ca as putea pierde ceva din tot ceea ce ma face fericita zi de zi. Uneori incerc sa ma trezesc zicandu-mi ca sunt paranoica. Sunt doar ametita de fericire.
Va doresc si voua, tuturor sa aveti ocazia macar o data in viata sa simtiti atata fericire! Cea mai frumoasa varsta…cei dragi alaturi si in rest nu mai conteaza absolut nimic!

Niciun comentariu: