luni, 26 ianuarie 2009

dormeau pe-o frunza doua stele

too much coffee... am o noapte groaznica! e ora 4 dimineata si nu dorm. citesc bloguri si nici macar la asta nu ma pot concentra. gandurile mele nu sunt nicidecum la examenul pe care il am dimineata. ochii imi sunt cat cepele, am plans intr-una de pe la ora 1 jumate. nu mai pot! maine voi avea o zi si mai ingrozitoare luand in considerare noptile de nesomn, examenul care probabil va fi un esec din cauza lipsei de concentrare in momentul in care am "invatat".

nu stiu ce se intampla cu mine. am impresia din nou ca mi-e prea bine. ceva trebuie sa nascocesc sa nu fie ok. nu mai am lacrimi, nu imi mai simt ochii... si totusi sunt inca trista. imi vine sa pun mana pe telefon sa ma pot descarca. dar degeaba...n-are niciun efect la ora asta. numa inrautatesc lucrurile. asa mi se intampla de fiecare data. stau noaptea singura si nu am la ce sa ma gandesc si se nasc ganduri pe care a doua zi le neg. probabil ca dimineata cand voi citi postul voi vrea sa il sterg.

anyway...nu ma pot linisti pana nu ma descarc cumva...si e o provocare pentru mine sa treaca noaptea fara sa fac ceva ce sa regret maine. care maine?? defapt asta e problema! ziua de maine!! o zi - un esec. si nicidecum din cauza examenului. ma refer la continuarea zilei. sunt atat de nervoasa pe ziua de maine incat as fi in stare sa o iau razna si sa incep sa gandesc irational (daca tot e o zi de rahat, de ce sa nu fie si mai rau?). I know myself...sunt in stare! sunt in stare sa stric totul pentru o prostie. si de aceea incerc sa ma descarc scriind...sper sa imi iasa.
si totusi...situatia asta imi aminteste de un vis ingrozitor pe care l-am avut acum vreo 2 nopti..acelasi sentiment de nervi,actiuni negandite urmate de regrete... imi tot repet ca nu vreau sa transform acel vis in realitate.

si totusi am impresia ca mos ene in noaptea asta e cam ocupat, sau o fi adormit? pe la mine de ce nu mai vii, mosule?? cel mai enervant e faptul ca o sa adorm cu o ora-doua inainte sa trebuiasca sa ma trezesc. mai bine ar fi sa nu mai dorm pana dupa examen. si apoi sa ma intorc acasa linistita si sa dorm pana seara, ca sa nu am de-a face cu ziua de maine. dar atunci noaptea urmatoare ar decurge la fel ca aceasta si tot nu-i bine. uff... cata filosofie si palavrageala pentru nimic.
ok, inchei postul si...si ce?? o sa continue sa imi bantuie gandurile negre prin minte... cred ca maine (dupa examen) o sa ma duc sa imi fac un control psihiatric. oare sunt normala??

later edit: si se facu ora 5 jumate si tot nu dorm.
samburii dorm. unde m-as duce? undeva sa dorm.cum oare dorm caii in picioare? barza doarme intr-un picior. eu nu pot nici culcata. liliecii dorm 15 minute,bufnitele 30 min si soparlele 45 de minute. omul, cat e mic doarme mai mult. pana se insoara.toata lumea doarme, numai eu nu pot sa dorm.

later edit 2: si se facu si ora 6 jumate...ii clar. doar ma roade stomacu de la foame k somnu...nici nu se gandeste sa apara.

later edit 3: si se facu chiar ora 7 jumate. si am putut admira inestimabilul rasarit printre blocuri si jumatati de blocuri. in consecinta... in noaptea asta mama a iesit de 2 ori la baie, tata de 3. mama s-a trezit pe la 6 si ceva ca sa spele vasele si sa faca dus, iar tata s-a mai trezit inca de 2 ori pe parcursul noptii pentru a manca. flaviu doarme neclintit. eu..huhurezu...stau si sufar in tacere! :(((((
au plecat la lucru. am o durere de cap...si de ochi si de toate cele!

4 comentarii:

Monyk spunea...

Nu trebuie sa vezi fiecare zi ca un nou prilej de esec, ci ca o noua provocare. Capul sus pentru ca se poate si fiecare victorie inseamna un pas inainte. Stiu cat e de greu, dar stiu si ca se poate.

Dale spunea...

mersi de incurajare monyk...dar momentan ma simt mizerabil si ma asteapta un examen peste o ora. dar sunt optimista. imi revin eu incet.

Dale spunea...

aaa si cand am zis ca ziua de maine este un esec, ma refeream concret la data de 27 ianuarie. nu era spus "ziua de maine" in sens general.

Monyk spunea...

Leapsa pentru tine!
http://circulampecontrasens.blogspot.com/2009/02/leapsa.html