vineri, 23 ianuarie 2009

si daca e adevarat..

Arthur scumpul meu baiat,

Cand vei citi aceasta scrisoare, stiu ca undeva in strafundul sufletului tau, vei fi foarte suparat pe mine ca ti-am facut aceasta festa oribila, Arthur aceasta este ultima mea scrisoare si, de asemenea, testamentul meu de iubire.
Sufletul meu isi ia zborul purtat de fericirea pe care mi-ai dat-o tu. Viata este minunata, Arthur, ne dam seama insa de asta doar cand ea se retrage in varful picioarelor, dar viata se gusta dupa pofta din fiecare zi.
In unele momente, ne face sa ne indoim de toate, tu insa sa nu te dai batut, sufletul meu! Din ziua in care te-ai nascut, ti-am vazut lumina din ochi care face din tine un baietel atat de diferit de toti ceilalti. Te-am vazut cazand si ridicandu-te strangand din dinti cand oricare alt copil ar fi plans. Curajul acesta este si forta, dar si slabiciunea ta. Baga de seama, emotiile sunt facute pentru a fi impartasite, forta si curajul sunt ca doua bastoane ce se pot intoarce impotriva aceluia care le foloseste prost. Si barbatii au dreptul sa planga, Arthur, si barbatii cunosc durerea.
De acum inainte, eu nu o sa mai fiu cu tine ca sa raspund la intrebarile tale de copil si asta fiindca a venit momentul sa devii un mic barbat.
In lungul periplu ce te asteapta, sa nu-ti pierzi niciodata sufletul de copil, sa nu-ti uiti niciodata visele, ele iti vor fi motorul existentei, vor alcatui gustul si mirosul diminetilor tale. Curand vei cunoaste o alta forma de iubire decat aceea pe care mi-o porti mie. Cand va veni ziua aceea, impartaseste-o cu aceea care te va iubi, visele traite in doi alcatuiesc cele mai frumoase amintiri. Singuratatea este o gradina in care sufletul se usuca, florile care cresc in ea n-au parfum.
Iubirea are un gust minunat, aminteste-ti ca pentru ca sa primesti, trebuie sa dai. Aminteste-ti ca pentru ca sa poti iubi trebuie sa fii tu insuti. Baiatul meu increde-te in instinctul tau, fii credincios constiintei si emotiilor tale, traieste-ti viata ta, n-ai decat una. De acum esti raspunzator de tine si de cei pe care-i vei iubi. Fii demn, iubeste, nu-ti pierde privirea care ne unea cand impartaseam zorile. Aminteste-ti de orele petrecute impreauna ca sa tundem trandafirii, sa scrutam luna, sa invatam parfumul florilor, sa ascultam zgomotele din casa pentru a le intelege. Toate astea sunt lucruri simple, uneori desuete, dar nu-i lasa pe oamenii acriti sau blazati sa le denatureze, ele sunt tot atatea clipe magice pentru acela care stie sa le traiasca. Aceste momente poarta un nume, Arthur, „minunarea” , si numai de tine depinde ca viata sa fie o minunare, cea mai mare savoare a lungii calatorii care te-asteapta.
Micul meu barbat, acum te las, agata-te de acest pamant care este atat de frumos. Te iubesc baiatul meu, tu ai fost ratiunea mea de a fi, stiu cat de mult ma iubesti si tu, plec cu cugetul impacat, sunt mandra de tine!

Mama


Marc Levy - si daca e adevarat

Niciun comentariu: