sâmbătă, 21 februarie 2009

Azi...



O zi speciala. Ziua noastra. Tot departe unul de celalalt. Mi-as fi dorit sa pot sa il strang in brate, sa il sarut si sa ii soptesc... "te iubesc". Mi-as fi dorit sa fim doar noi doi si lumea noastra. Sa fie primul lucru pe care il vad cand deschid ochii dimineata si sa ii simt parfumul cand adorm din nou, in bratele lui. Sa nu mai conteze nimic altceva... (sa il iubesc cum numai un liliac poate sa o faca). Il simt alaturi de mine in fiecare moment, cu fiecare respiratie. Cel mai frumos sentiment - iubirea!




Mi-am dorit sa nu treaca iarna si sa apuc sa ma arunc in zapada, sa ma rostogolesc, sa simt pe tot corpul racoarea ce o emana. Sa stau intinsa in mijlocul unei mari de alb.. sa simt cum razele soarelui ma mangaie usor, insa fara sa topeasca zapada din jurul meu. Sa alerg, sa dansez ca pe urma sa ma daruiesc cu totul iernii.

Niciun comentariu: