joi, 12 februarie 2009

A inceput de ieri sa cada...

...cate-un fulg.



Si cand credeam ca am scapat de haine groase, bocanci si umezeala, cand credeam ca rasare soarele si vine caldura...se intoarce iarna! Ninge de cateva ore cu fulgi maaari! Si s-a depus un strat de zapada cum nu am mai vazut de mult pe aici..

Cred ca mi-a ramas doar sa ma bucur de aceste peisaje, deocamdata de pe fereastra. iubesc zapada, am mai spus-o. Ceea ce nu imi place este zapada asta inselatoare, care in momentul in care incerci sa faci un bulgare se transforma in apa la tine in pumni. In oras se devine o..fleashca (nu stiu cum sa ii spun altfel), masinile te stropesc, trebuie sa stii sa inoti daca vrei sa traversezi strada.

In fine..atmosfera asta parca imi place (chiar daca sunt dezamagita ca nu vine primavara si nu infloresc copacii), stau in miezul zilei cu veioza aprinsa(oricum lumineaza prea putin - becuri economice) si ma gandesc la zilele care urmeaza... E nebunie in centru - aglomeratie, oameni grabiti sa ajunga de la un birou la altul, campanii electorale, si cateva persoane care alearga dupa cadouri de Valentine's Day.
Peste tot inimioare si culoarea rosie.

Intotdeauna am fost de partea cadourilor originale, cu semnificatie... insa ceva aparte, nu ce ofera toata lumea. In afara de flori, care sunt binevenite oricand, atata timp cat sunt daruite din inima. Imi place luna martie cand toata lumea cauta martisoare cu flori si hornari.. Fratele meu stie intotdeaua sa imi aduca ceva special, sa imi arate ca sunt singura lui surioara si ca ma iubeste. Oricum voi reveni asupra acestui subiect peste o luna.

Intre timp, incerc sa ma bucur de zilele de odihna si relaxare pe care le am la dispozitie. Pentru ca pe urma voi tanji dupa ele.

Aaaa...si vreau tenisi galbeni!

Niciun comentariu: