sâmbătă, 25 octombrie 2008

home alone

dezavantajul faptului ca am o familie numeroasa este faptul ca nu prea raman singura acasa decat de cateva ori pe an. azi se intampla, dar nu pt mult timp. flaviu si moni au plecat la barcelona, mama si tata la raca, iar bunica sa stea cu prietenele ei de pe scara sau de unde or fi ;)). imi place ca sunt singura, desi mi-a lasat mama niste sarcini de indeplinit prin casa si mai aveam si eu de gand sa fac putina curatenie. insa mi-ar fi placut sa nu fiu singura de tot. singurele 2 persoane cu care mi-ar place sa imi petrec aceasta sambata ploioasa (nu sunt sigura, nu m-am uitat pe geam sa vad daca a plouat, dar soare sigur nu este) nu sunt prea...cum se zice? ...available :D si totusi Chip (evident ca tu esti una din acele doua persoane) sper sa te conving sa lasi raceala deoparte si sa vii sa ne uitam la un film, ceva :D

Niciun comentariu: