luni, 27 octombrie 2008

sassy girl




repetatele lovituri la cap incep sa-si faca efectele secundare. sti ca in desene daca te lovesti la cap, ai amnezie dar pe la sfarsitu episodului vine cineva si te mai loveste odata ca sa iti treaca...si totul revine la normal. de ce nu poate fi si la mine asa?

binenteles ca azi dimineata trebuia sa ma duc pe 9 si nu pe 8 la scoala. nimic neobisnuit pana acum, ca doar nu e prima data cand fac asta. asa se explica si faptul ca eram singura de la mine din grupa...si eu nu puteam sa-mi dau seama nici cum de ce nu mai apare nimeni :)) pana acum e amuzant. din nou am fost aiurita si m-am dus la fel de aiurea la scoala si am venit inapoi acasa (ce profesori iresponsabili dom'nle...sa ii astepte studentii si ei sa nu vina la cursuri)...si mi-am continuat ziua umbland prin oras, de data asta cu folos. (macar atat :) am costum de baiiiiie. si blugi:) yuhuu)

partea mai putin amuzanta vine seara cand aflu ce-am facut, sau ma rog, ce trebuia sa fac azi...:D...da, trebuia sa merg la anatomie pe 9 si sa semnez contractul de studii si sa-mi primesc (FINALLY) carnetu de studenta...

incerc sa-mi dau seama cum poate fi cineva atat de aiurit/aerian si totusi responsabil si cu "picioarele pe pamant" in unele privinte. cum poate cineva sa aiba atatea trasaturi aflate in contrast?

cum vei putea vreodata sa ma cunosti si cum as putea sa stiu care parte din mine o iubesti (sau mi-as dori sa o iubesti)...?

Niciun comentariu: