miercuri, 22 octombrie 2008

sick and tired

e tarziu, sunt obosita, mi-e somn si probabil voi adormi cum pun capul pe perna. nu am puterea nici sa mai gandesc niste propozitii. pe scurt, sunt happy! atat am avut de zis. dar nu voi putea sa las postarea asta asa de scurta dupa ce ti-am facut gura :)) deci mai aburesc putin pana imi pica capul pe tastatura si postarea va fi astfel compusa din litere aiurea.s-au intamplat multe chestii zilele astea. mai exact in ultima saptamana... tu ai cunoscut animale, eu nu :)), doris lucreaza, diriga e gravida, meli are partiale, lorena a implinit 19 ani, pe dirigu il mustra constiinta ca ne e dator, ai mei au facut un drum trist pana la constanta,chiulim impreuna ca la liceu(doar ca acuma in timpul liber mergem LA liceu, nu plecam de acolo), bunica imi da placinta cu branza dulce (bleah), mamicuta ta cred ca e in concediu, m-au batut pantofii, flaviu si moni pleaca la barcelona, momo pleaca cu uta la bucuresti, noi nu plecam nicaieri :(, tu ai dat-o-n-trale jocurilor online, eu nu ma mai pot dezlipi de laptop, si in final... toate bune si frumoase...noi sa fim sanatosi!! ;))

Niciun comentariu: