duminică, 26 octombrie 2008

new week

ufff... e duminica noaptea, maine luni! din nou luni! :(( why? just tell me why? as propune sa desfiintam ziua de luni. pur si simplu o ignoram.si saptamana ar incepe marti :D ar fii interesant. dar atunci am uri ziua de marti si am vrea sa o ignoram si pe aia...si tot asa pana ajungem din weekend in weekend niste lenesi. mie una imi convine! si cred ca mai sunt si altii de acord cu mine. dar din pacate nu se poate totdeauna sa se intample ceea ce vrem. ca ar fi un haos total. ar fi bengos sa fie haos total. dar nu despre asta era vorba.
e ora...1 jumate! si mi-e un somn... dar nu prea pot sa dorm pt ca trebuie sa ii deschid usa fratiorului meu care se intoarce din...weekend :D si nu are cheie. deci, sper sa ajung dimineata pe 10 la scoala. asta ar insemna sa ma trezesc pe la 8, dupa ce ma culc pe la 3. interesant... sa vedem ce putem face. as putea sa dorm si sa imi pun ceasu sa sune peste o ora cand preconizez ca ar ajunge fratziorul Dale acasa. dar nu cred ca are sens sa ma amagesc cu un somn de 30 de minute, ca apoi e mai rau. so...aceasta postare e in cinstea somnului care nu ma lasa sa ma mai concentrez asupra ceea ce scriu, si abia astept ziua de maine, cand voi fii probabil treaza, sa vad ce prostii am scris :D so...pe maine!

Niciun comentariu: