joi, 18 decembrie 2008

din nou...

de ce mi se intampla de fiecare data acelasi lucru?? din nou plec. ar trebui sa fiu fericita, dar nu pot. urasc cand trebuie sa plec departe, sa ma distrez si sa las in urma persoanele cele mai dragi mie. cum poti sa razi, sa te bucuri de ceva cand nu ai cu cine sa impartasesti acele clipe. momente de singuratate cand ai vrea sa ai pe cineva alaturi de tine, momente de melancolie si seri in care voi adormi plangand... e doar o saptamana. o saptamana importanta, plina de evenimente pe care ar trebui sa le petrec alaturi de anumite persoane care nu vor fi langa mine. sau eu langa ele. ma simt ca si cand am plecat in franta, sau in grecia, sau revelionul trecut cand am plecat doar in alta parte a orasului. sau...de ziua mea! de ce mi se intampla tot timpul asta???urasc sentimentul asta!! si trebuie sa il mai infrunt o data! m-am saturat! imi zic intr-una ca e o ocazie unica, trebuie sa ma distrez. dar... ceva ma retine. ceva mai mult de data aceasta :-< inca nici nu am plecat si deja abia astept sa ma intorc. imi va fi dor de tot ceea ce las acasa... si cu asta inchei postul acesta pentru ca deja nu mai vad tastele din cauza lacrimilor :-S

Niciun comentariu: