miercuri, 10 decembrie 2008

premiera


draga mos craciun, anul acesta am fost cea mai cuminte. stiu k tu esti foarte ocupat asa ca nu te mai aburesc si trec direct la cerinte. eu vreau sa-mi aduuuuci niste pantofi de dans k ai mei is ft naspa, niste sosete din alea lungi, daca ai putea sa-mi platesti cursu de schi....sa-mi aduci si echipament k nu ma supar, S. sa vina la pachet cu ele, mai vreau si multe agrafe k le-am pierdut la inot pe toate si niste ochelari k ai mei is cei mai naspa si intra apa in ei (problema cu casca am rezolvato)...ps: si niste intaritor de unghii nu mi-ar stica k iara mi s-o rupt una. stiu k nu sunt pretentioasa asa k te-am pupat draga mosule sa fi cuminte si sa ai grija la burta aia mare a ta



exact asa cum a fost conceputa cu cateva minute in urma, vedeti si voi prima mea scrisoare catre Mosu

Niciun comentariu: