luni, 8 decembrie 2008

zapadaaa


ce frumos a fost la munte.... mi-ar fi placut sa ramanem blocati acolo macar pentru inca o zi! desi sambata a plouat mai toata ziua...cand am deschis ochii duminica dimineata (la amiaz) ningea cu fulgi mari! ne-am si bulgarit, sau cu alte cuvinte "am fost bulgarite". am facut pozeee, ne-am plimbat, am ras, am baut, am mancat, am facut misto (la greu, de lesbi)... foarte tare. abia astept data viitoare. la anu' candva, dar cat de curand sper :)

si am revenit la scoala (unii), altii la servici... noi sa fim sanatosi, voiosi, voinici. gata nush ce sa mai zic, k nu prea vad sensu de a-ti povesti cat de frumos si mirific a fost la munte pt ca ai fost acolo si ai vazut si tu. ai simtit-o pe pielea ta. ma bucur in schimb ca am reusit sa ajungem cu totii inpoi in cluj, chiar si voi cu "furia galbena".

Niciun comentariu: