luni, 1 decembrie 2008

fara schi :(

a trecut weekendul...nu am schiat :(( s-a evaporat toata teoria mea cu poze in zapada! din cauza unui partial am pierdut toata distractia. sau...aproape toata. am prins taiatul porcului unde am incercat sa ma tin departe de activitatile scarboase cum ar fi intorsul matzelor pe dos, legatul matzelor si alte chestii de genu.

1 decembrie. un strop de concert Voltaj si artificii la inghesuiala. mi-au placut artificiile, au fost destul de spectaculoase. cel putin la sfarsit :) tot clujul a iesit azi in strada..cu mici exceptii de cetateni ai clujului care si-au pierdut vremea aiurea prin malluri :-"

anyway...can't wait for the next weekend :D nu mai anticipez nimic pentru ca vad ca nu e bine. maine am primul partial de cand sunt studenta. ma cam doare la patina, ca de obicei. ce va fi va fi :) iar e tarziu... dar nu mi-e tare somn. un film cred ca va avea efect asupra mea si voi adormi instantaneu. so...good night & sleep tight! :*:*

Niciun comentariu: