vineri, 5 decembrie 2008

postesc

dupa petele de ciocolata de pe bluza mea se pare ca am fost cuminte anul acesta pentru ca a venit mosu :)
ioooi....tocmai mi-am amintit ca mi-am luat cercei si i-am lasat acolo in geanta.

deci... am cerceeeeiii. si tocmai cand mi puneam si ma gandeam ca sunt foarte curioasa astia cat o sa ma tina am scapat in chiuveta filetul de la unul dintre ei 8-} mes puios!!! cred ca am suparat-o candva pe Zana Cercelusa dar si pe zanul indemanarii si al coordonarii

pe mine ma asteapta de saptamana viitoare tot felu de proiecte, referate, examene si alte chestii asa ca sunt un pic cam stresata dar ma bucur ca avem escapada asta in weekend. yuhhhu. partyyy!! :) acuma imi dau eu seama cum poti fi tu asa de linistita tot timpu, ca doar te doare la patina, si cum eu nu am patine....solutia e sa-mi iau si eu patine sau sa ma doara la tocu de la pantofii de dans (asta cand nu dansez pe calcaie)

Niciun comentariu: