joi, 4 decembrie 2008

preparing...

aripioare, mustar, ceapa, cartofi, branza, carnatzi, oua...da, e lista de cuparaturi. lista de cumparaturi pentru munteee!!! we're going on a trip!!! am inceput shoppingul pentru weekend si...am facut ceva in premiera :D am luat masina si m-am dus! :)) da, ati citit bine. am dat cu spatele printre doua masini, am coborat dealu, am bagat o parcare misto la supermarket si m-am intors inapoi in parcare. si stii ca sunt high dupa ce conduc. si 100 de metri sa fie. anyway...mai sunt si happy pt ca plecam, si agitata din mai multe motive. am baut si cafea, deci iti imaginezi ce stare pot sa am. nu mai zic ca azi-noapte am reusit sa imi refac somnul pierdut de cand mi-am luat laptop. adica m-am culcat la ora 9 si ceva si m-am trezit la 11 :) cand m-am trezit si am deschis messu...toata lumea agitata ce am patit de nu am fost aseara online ;)) astept weekendul asta de ceva timp. imi e dor sa fiu cu prieteni, deconectati de lume, chef, mancare, bautura, somn, poze!!! deci... can't wait!

Niciun comentariu: