luni, 22 decembrie 2008

Xmas time



it's something special about this time of year, christmas feelings everywhere...




se apropie craciunul...am bradut in camera. e asa de frumooos :X:X are si cadouri :) desi eu mi-as dori un singur cadou sub brad. si sunt trista. si mi-e somn. de 3 nopti nu pot dormi si nu mai rezist! cum o sa plec eu asa de obosita in austria? nush...oricum..astept ziua de craciun. dar nu atat de tare cum astept ziua lui flaviu. nu de alta dar... atunci o sa revin pe planeta si o sa fiu ft happy.nici nu ma mai pot gandi la altceva. e singurul lucru care imi trece prin minte. anyway pana atunci... o sa supravietuiesc eu cumva. cu greu dar nu am ce sa fac. sper sa nu am aceeasi stare ca si asta vara cand ne-am revazut dupa 10 zile fara sa ne vedem sau sa vorbim. si cum speranta moare ultima.. te las cu bine. apropo...sa imi zici cum intreb pe maghiara daca este internet. ca o sa am nevoie de informatia asta in prima seara. si degeaba o sa intreb eu asta cand aia o sa imi turuie dupa aia raspunsu si eu o sa ma uit la ei ca la felu 12 :)) da no totusi ca fapt divers... le zic sa raspunda cu ygen sau nem.

Niciun comentariu: