miercuri, 26 noiembrie 2008

la mall

ma aflu in iulius mall, si am privilegiul si onoarea de a-ti putea povesti ce se intampla pe aici. sunt in celebra pauza de 2 ore care nu lipseste aproape in niciuna din zile, si imi e foame. mananc obisnutul dulbu cheeseburger cu cartofi prajiti de la mcdonald's. tocmai am vazut-o pe flavia(remember her?) aia de la dansuri de la palat. venea cu sora-sa si ne disperam cand dansa cu lorand. si am mai vazut o tanti cu peruca in statie.de 2 zile tot vad doi gay prin oras, i-am vazut si acuma :)) m-as duce sa imi iau o cafea ca era sa adorm la seminarul precedent, da nu pot lasa laptopu aici si m-am pus prea bine ca sa imi fac bagaju sa ma duc dupa cafea. tu...cand a fost alexandra ungureanu in concert aici, in iulius? o arata pe ecranul ala mare.
a fost bun, acuma imi e o sete...iti imaginezi :(( ufff dupa asta mai am "marcheting", da imi place cursu ala cu omuletzul acela ciudat :D si andreea banica a concertat atunci cand a fost si alexandra ungureanu.
ce pacat ca ai ajuns la handbal (oare asta ai spus ca ai? ;)) ) asa mi de somn de numa...azi dimineata m-am culcat pe la 4 ca nu am avut somn. pe la 3 si ceva m-a luat vladutz la povesti. tocmai venise de la balul bobocilor din obosession. deci probabil era putin...obosit :)) numa asta poate fi explicatia pentru faptul ca mi-a scris.
am mai vazut-o pe ela de la avon ;)) wai ce somn mi...banuiesc ca se si observa in modul haotic in care am conceput aceasta...scriere. uite, vezi? asa vine inspiratia de a scrie dupa o pauza lunga. in mall!ioi sa vezi ce a nins aseara la cavnic....se vedeau pe webcam niste fulgi maari!!! abia astept sa alunec pe schiuri in weekend. imi iau laptopu cu mine, poate gasesc wireless pe undeva sa iti scriu. probabil nu de pe partie, da noa... :)) oricum vorbim noi la telefon ca doar cosmote-ul e darnic :D
daca se intrerupe cumva compunerea mea brusc...sa stii ca am adormit! :P ce enervanta ii vremea asta, macar de ar ninge, sa iesim cu sania pe taietura turcului ;)) sa ma duci si pe mine unde am mai fost noi cu sania :). no bine tu...nu mai scriu mai mult, desi as avea ce. da dupa aia te plictisesti pana citesti (ioi m-am pus in apropierea unei usi care tocmai s-a deschis si am inghetat)

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

nu m-am plictisit. astept viitoarele comentarii. numai bine...