luni, 10 noiembrie 2008

Batunga??


hmm... citesc un text antropologic despre relatiile intre fratele mamei si baiatul surorii in Africa de Sud, unde exista un trib numit BaThonga! sa fie oare o coincidenta de nume sau chiar locul mentionat de noi "Batunga" :P oricum... se intampla niste lucruri ciudate acolo :) mda...si cum sa ma mai concentrez eu acuma la citit?? 5 min mi-a fost distrasa atentia si nu mai pot fi atenta la ceea ce citesc... trebuie sa fac ceva in sensul acesta. si imi amintesc acum brusc ca eu chiar trebuie sa imi gasesc un medic de familie! cat de repedeee!!! pfuai! si iar n-am vreme sa umblu. maine iar am o zi infernala... scoala, dentist, iar scoala...ajung noaptea acasa din nou! noroc ca mi-am recuperat hainele de la tine, si tu portmoneul de la mine :)) suntem "de toata groaza" ca sa citez pe cineva :D oricum...ce bune au fost cheeseburger-urile alea home made... oare aia din Batunga/BaThonga au asa ceva?? cred ca ar ucide pentru un astfel de sandwich. si nici jeleuri din alea buuune nu au. anyway...as dormi acuma, da mai am de citit si sper sa imi pot relua elanul cu care incepusem sa citesc. ajunsesem la pagina a doua deja! :P

Niciun comentariu: