joi, 6 noiembrie 2008

"forever young"






playing jason mraz- sleeping to dream



ziua aceea era o zi absolut normala, care la fel ca toate zilele care devin "speciale", nu prevestea nimic deosebit. si acea zi s-a transformat atunci cand mi-a zambit si mi-a zis "nu creeeed ca ne vedem iara aici". atunci am zis ca a meritat sa trec prin acele momente in care ma chinuiam eu pe mine cu o multime de dileme...aiurea, dar totusi nimic nu a mai contat cand i-am vazut reactia...am stiut ca cel putin macar in acel moment a simtit acelasi lucru ca si mine. am vazut asta in ochi si in zambetul lui....... si as putea retrai acest moment la nesfarsit. pentru ca pentru un moment nu a mai existat nimic altceva, nimeni altcineva.


acesta este unul din cele trei momente la care as vrea sa am acces pentru tot restul vietii. (chiar daca am ramas doar cu atat) exercitiu de imaginatie preluat de la tudor chirila.

la celelate doua inca nu ma pot hotari.

ps: si sa sti ca aceasta evocare a lui nu are legatura ca faptu ca am vazut ca a mai rasarit si el online si l-am pomenit mainainte.....e doar o alta coincidenta

Niciun comentariu: