duminică, 9 noiembrie 2008

multipla personalitate

ce faci, Vladimire? in ciuda faptului ca am iesit din concurs, sa stii ca iti tin pumnii in continuare, si o sa te votez! visul tau se va implini! ai incredere in... chiar nush cu cine dansezi, da e bine :)) iti scriu de acasa, din pat, am febra musculara din cauza antrenamentelor... ;)) ramaneti concurentii mei preferati! te pup, vladimire!:*

ce faci, Chip? vai de cand nu am mai mancat o aluna impreuna! mi-e dor sa tzopaim de bucurie si sa facem pozne.. :)) tu sa dai cu capu/mana/piciorul in ceva, eu sa rad de tine. eu sa fac vreo prostie, tu sa te miri. iti transmit un pupic vevericesc! :*

ce faci Meli? stii ca lucrurile mele sunt la tine si ale tale la mine, nu? a fost tare aseara la sorin :)) am facut o echipa buna din nou la facut mishto, dar mai ales la...intarziat :D daca nu noi, atunci cine?? nu stiu daca te-ai mai intors aseara la sorin, dar imi spunea ca nu poate sa stranga singur masa si ca nu isi poate intinde patul din cauza ei...ai fi putut sa il ajuti sa nu doarma pe patul pliant asezat sub masa :)). anyway...te tzuc draga mea! :*

Niciun comentariu: