sâmbătă, 22 noiembrie 2008

again?


toate drumurile duc spre roma.si asta incepe sa ma enerveze. putea sa fie foarte "romantic" dar nu mai e. orice as face, peste tot, aproape in fiecare zi, apare si el....nu imi mai bat capu cu asta. daca trebuia sa invat ceva din experienta asta e ca oricum nu pot interveni cu nimic si ca lucrurile vor fi dictate de destin

deci...sa revenim la treburile noastre. vad ca de cand nu am mai aparut in peisaj imi dispar alineate din post-uri :-?? da noapte-n straita, atata bai sa fie, ca de sanatosi suntem. am trecut cu bine de la primu examen/partial...si practic si si scris. sa tot dai teste din astea cu cartea pe banca :) k doar stim cu toti ca "materialele's putine, fara ele nu-nveti bine" si ca daca "am nevoie de un femur, merg in cimitir sa-l fur" asa ca nu ne strica putin ajutor

de la scoala trecem la distractie...fuse fain Dale la tine la balul bobocilor dar sa speram ca puterea mea de convingere va facem sa mai punem d'un chef. poti sa incepi sa-ti cauti hainele cu ce sa te imbraci de pe acuma ca sa fim sigure ca nu ne confruntam cu dileme existentiale in ultimul moment


cam atat pentru moment ca sunt trimisa cu treburi casnice. spor la treaba. bafta. tot ce-mi doresc :))

Niciun comentariu: