miercuri, 5 noiembrie 2008

pofta

i-auzi acolo...as dori sa te invit scumpa mea ludmila la o cina romantica la mine la cantina ;))) nu de alta da am auzit k o portie de cartofi cu piept de pui la gratar este 5 ron. interesting, ha?

buna dispozitie de ieri continua azi cu o prezentare onorabila la tefs (materia aia cu profu ca nu mi-e chiar foarte simpatic) si cu aflarea faptului ca azi am terminat cu scoala pe saptamana asta ( o sa am timp, finaly, sa ma duc si la lola spaniola, si la stidcard si abonament si dentist si la gradinite si peste tot unde doreste sufletelu tau :) ) se pare ca eseul care pentru mine avea o tenta de infantilitate a fost chiar printre cele mai bune :D:D

m-as duce sa trag un pui de somn dar nu stiu daca reusesc sa ma si trezesc sa ajung la antrenament

Niciun comentariu: