marți, 4 noiembrie 2008

tra la la


...marti e ziua in care sunt cea mai fericita. daca sunt asa weeee in fiecare zi in care am inot iti dai seama ce o sa fie dupa ce ma duc "in plus" si la alte grupe? muhahahaha >:)

intre timp mama tot incearca sa-mi fure inspiratia si sebi asta nu stiu ce tot face de intra si iese de pe mess si ma bruiaza...asa ca nu mai prea stiu despre ce vroiam sa mai vorbesc...ti-am zis deja de colega,"colega de ansamblu" cu prototipul barbatului ideal, care by the way nu avea burta :)) dar nu ti-am zis ca m-a condus pana acasa un coleg extrem de roscat :D;)):D...era chiar de treaba saracu si nici macar nu stia de "simpatia" mea pt baietii de acest genu.

si daca tot am ajuns la tema asta, tocmai mi-am amintit ca azi am auzti o melodie veche care se potriveste subiectului, pe care as vrea sa-l inchei, cu si despre oameni care nu stiu ce vor:

"I'm looking for attention
Not another question
Should you stay or should you go?
Well, if you don't have the answer
Why you still standin' here?
just walk away....."

Niciun comentariu: